Friday 11 February 2011

am iubit ...

... in liceu, vreme de doi ani, pe ascuns... Era mai mare cu doi ani ca mine ... cea mai frumoasa faptura pe care o vazusem in viata mea!
Timid, nu am facut nici un pas; am suferit, timpul trecu, ea a absolvit!
Peste ani, intr-o anume conjunctura, s-a intamplat sa ne intalnim. Ramasi cumva singuri i-am marturisit cat de mult o iubeam cand eram in acelasi liceu. Raspunsul m-a marcat: "Si eu! Daca nu ai facut nici un pas..."
Iubiti? Nu o faceti in taina - sa nu patiti nici ca mine, nici ca tanarul din glumita de mai jos...
Va pupa tata!


Intr-un sat soseste o invatatoare noua si tanara. La gara din marginea satului, in intampinarea ei, este trimis un tanar aratos...
Imediat dupa sosirea trenului, acesta ia bagajele domnisoarei, i le pune frumos in caruta si se aseaza in fata, langa ea...
Pe drumul spre gazda invatatoarei, la un moment dat trec pe langa o un taur ce se imperechea cu o vaca. Venita de la oras, invatatoarea este profund marcata, si-l intreaba pe tanar:
- Da' de unde stie taurul, ca ... Stii tu... Deci, de unde stie cand este momentul potrivit?
- Pai, simplu!... Dupa mirosul vacii...
Merg ei mai departe si vad un cal si o iapa facand acelasi lucru.
- Auzi, da' calul de unde stie...? - intreaba din nou curioasa domnisoara.
- Pai, tot dupa miros!... Si, la fel si cainii, pisicile, oile si toate celelalte animale.
Ajunsi la gazda invatatoarei, chipesul tanar descarca bagajele si isi ia ramas bun:
- Toate cele bune, domnisoara!
- Multumesc pentru ajutor! - raspune tanara. Si, mai treci pe la mine, atunci cand ti se desfunda nasul!...