Sunday 9 January 2011

Go go go...

Ce inseamna sa nu ai ce face... Avand destule de spus m-am hotarat sa nu le mai tin pentru mine - am auzit ca ingrasa! Astfel ca brusc, instantaneu si deodata m-am hotarat sa-mi pictez un blog.

Ar trebui sa fiu civilizat si sa intocmesc un disclaimer, in care sa fie trecute regulile, in care sa imi cer iertare din capul locului celor ce se vor simti jigniti... Nu o fac, insa! Nu sunt reguli, suntem liberi. Sa spunem ce vrem, sa facem ce vrem, sa raspundem pentru ceea ce facem. Se va simti cineva jignit de postarile mele? Ei si? Daca e parerea mea inseamna ca imi apartine si ca nu o reneg!

Despre ce voi scrie aici? Despre orice: viata, societate, bine, rau, politica, sport, iubire, muzica... Orice! Nu e un blog cu tema data. Pot scrie si la cerere. Uneori. Si contra cost (sic!).

Sa iubiti si sa fiti iubiti!

Va pupa tata!