Monday 17 January 2011

Google Maps!

Cine spunea ca femeile nu au simtul orientarii, ei bine, se inseala amarnic.

O sa incerc sa relatez o scena petrecuta astazi. Va previn de la bun inceput, dragii mei, ca mi-ar fi fost imposibil sa fi retinut intocmai coordonatele; va veti convinge si de ce!

Conversatie telefonica intre doua prietene ... tradusa, bineinteles!

- Draga, mi-am luat o esarfa astazi. Traznet e! Se asorteaza cu rochia mea cea verde. Da, din aia de care ai si tu! De la House of Fraser, draga! Cum nu stii unde e? Pai tu unde esti acum? Aaaa... Pai hai sa iti explic: de acolo de la Dominni, treci pe partea celalta a strazii, unde e Vestigo. Mergi pe langa Plabero, aia cu manusile de piele si iesi in strada mare, la coltul cu Armani. Mai mergi putin, treci pe langa Louis Vuitton, pe langa Gucci, mai incolo e Dominion si traversezi. Este trecere de pietoni care da direct in usa cu Top Shop. Treci de H&M, Peacocks si Helvest, ca sunt invecinate, mergi pe langa Miss Selfridge, Quiz, Dorothy Perkins si Ann Harvey si ajungi la Harrods. Dupa Harrods iei autobuzul, ca nu mai e nimic interesant. Ocolesti parcul si cobori la Primark. Mergi in continuare pe partea dreapta, pe langa Evans, Forzieri, White Stuff si faci la dreapta dupa Joules. Traversezi in fata la Barrats, ocolesti pe langa Debenhams, treci de M&M Direct, faci la stanga dupa Marks&Spencer, pe langa Shush, Priceless si J Turner. O tii pe langa Austin Reed si Burton, traversezi vis-a-vis spre Next, dupa Saville, iesi pe colt la Dolce & Gabanna si peste drum ai House of Fraser. Piece of cake!